Susipažinkite išsamiau - "Edusensus" įtraukiojo ugdymo priemonės specialiųjų mokymosi poreikių turintiems vaikams. Kviečiame skirti laiko nuotolinio susitikimo vaizdo įrašui, kuriame specialistas logopedas iš Ukmergės Dainius Mauricas praktiškai demonstruoja kiekvieną priemonę, jos galimybes, panaudojimi būdus, funkcijas, dalinasi savo patirtimi bei strategijomis.
Tęsiame įrašų seriją apie kalbų mokymąsi su Fabian Klein. Pirmasis įrašas apie tai, kaip padėti smegenims mokytis kalbų – čia, antrasis apie motyvaciją – čia. Fabian Klein yra pedagogas, kalbų entuziastas ir išmanių švietimo sistemų specialistas, dirbantis su ROBOTEL kalbų laboratorijomis, kuriose yra mokytojų konsultavimo vadovas. Šiandien dalinamės jo asmeninėmis TED rekomendaci
10/302020Tęsiame įrašų seriją apie kalbų mokymąsi su Fabian Klein. Pirmasis įrašas apie tai, kaip padėti smegenims mokytis kalbų – čia. Fabian Klein yra pedagogas, kalbų entuziastas ir išmanių švietimo sistemų specialistas, dirbantis su ROBOTEL kalbų laboratorijomis , kuriose yra mokytojų konsultavimo vadovas. Šiandien kalbame apie tai, kaip skatinti save augti. Požiūris į iššūkius Pirmą kartą žmonių požiūrius į „įtvirtintą“ bei „augimo“ suskirstė Carol Dweck, Stanfordo universiteto tyrėjas. Pastebima, kad šią teoriją galima pritaikyti ir švietime – tiek mokytojų, tiek mokinių psichologijoje. Remdamiesi įtvirtintu požiūriu žmonės tiki, kad jų bruožai, įgūdžiai bei savybės yra įtvirtinti ir nekintantys.
10/262020Šiemet birželį priimta Švietimo įstatymo pataisa numato, jog nuo 2024-ųjų vaikai su specialiaisiais ugdymosi poreikiais galės mokytis bet kurioje Lietuvos mokykloje. Pastarąją jie galės rinktis esančią arčiausiai namų. Tokiu atveju kiekviena šalies mokykla turės sudaryti tinkamas sąlygas šių moksleivių paruošimui. Tačiau specialistai pastebi – pataisos įgyvendinimas reikalauja nemažai pokyčių mokyklose. Loreta Grikaitienė, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro ir Vilniaus specialiojo lopšelio-darželio „Čiauškutis“ logopedė-ekspertė, ir Edita Ruckienė, Jonavos Justino Vareikio progimnazijos logopedė, - turinčios nemažą darbo su ypatingų poreikių vaikų ugdymu, išskiria tokius pagrindinius aspektus: Specialus pedagogų pasiruošimas ir pedag
10/162020Fabian Klein - pedagogas, kalbų entuziastas ir išmanių švietimo sistemų specialistas. Sukaupęs du dešimtmečius patirties kalbų mokymo srityje, jis jau kelerius metus dirba su „Robotel“ kalbų laboratorijomis, mokytojų konsultavimo vadovu. Pakalbinome Fabian ir paprašėme pasidalinti savo patirtimi bei įžvalgomis. Šiandien kalbame apie tai, kaip mūsų smegenys mokosi kalbų. Kaip smegenys mokosi kalbą? Smegenys yra tarsi raumuo. Naudojamos ir treniruojamos kasdien, jos tampa stipresnėss. Suformuojami nauji neuronų tinklai, kurie padeda tobulėti dar sparčiau. Kalbų mokymasis – didelė užduotis smegenims ir jų „raumenynui“. Pirmąją kalbą dažniausiai priimame iš aplinkos, kai esame maži. Mums nereikia s
Pasitelkti išmaniąsias technologijas ir užtikrinti dar sklandesnį mokymosi sunkumų bei raidos sutrikimų turinčių vaikų ugdymą. Su tokia vizija šalies švietimo įstaigose išmėginta unikali „EduSensus“ programa. Tikima, jog specialiųjų poreikių vaikų ugdymui skirtas išmanusis sprendimas – skaitmeninių priemonių rinkinys, sudarytas iš įvairių edukacinių žaidimų – gali pakeisti
Trumpasis numeris – 19876, svietimas@bmk.lt